سفر کمیسیون اجتماعی مجلس به خوزستان زمینه ساز کاهش مشکلات  

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات سفر به خوزستان کاهش بخش قابل توجهی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی را درپی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  سیدکریم حسینی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس به ریاست، ولی اسماعیلی به خوزستان سفر کرده و به مدت سه روز بررسی مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی استان را در دستور کار دارند.

به گفته او این نمایندگان مجلس، از روز پنجشنبه از شهر‌های آبادان، خرمشهر، شوش و بخشی از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهرستان اهواز بازدید می‌کنند.

حسینی می گوید در این سفر، از صنایع وابسته هلدینگ وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بازدید می‌شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  گفت: سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به دعوت بخش خصوصی خوزستان انجام شده و در این سفر قوانین دست و پاگیر فعالیت‌های اقتصادی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ان شاءالله با همکاری مشترکی که بین اتاق بازرگانی اهواز و نمایندگان مجلس ایجاد می‌شود، شاهد شتاب در تسهیل سرمایه گذاری، کاهش مشکلات اجتماعی و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در استان باشیم.

قوانین مربوط به حوزه تامین اجتماعی، رویه‌های مربوط به اداره کار، کم توجهی صنایع وابسته به صندوق بازنشستگی کشور و شستا برای به کارگیری واحد‌های تولیدی داخلی استان از جمله چالش‌های بخش خصوصی استان خوزستان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.